Torsdag

Hej!

Nu sitter jag här igen. Väntar på att min mat ska bli klar i micron. Om typ tio minuter eller så. Jag gjorde sista delen av gemu provet idag. Jag tror att det gick helt okej. Jag visste ju redan att jag inte är någon hejare på gehöret med intervaller osv. så nu är det bara att vänta. Om man klarat alla delar så betyder det (troligtvis) att man är ledig från gemun resten av terminen. Det betyder, mer pluggtid dock mindre gemu. Men det är inte mitt favoritämne. Gemu är som matte (fast lite roligare) nödvändig fakta.

Vi hade kör i morse. Det lät fantastiskt måste jag säga. Okej då, vissa saker behöver vi träna på men på det stora hela så var det jättebra :). På gympan så boxades vi! Det var nice haha fast handskarna är ju inte så mysiga....

På ensemblen valde vi en blueslåt. Det blev "Thrill is gone" med B.B king. Nice låt och annorlunda från alla andra blueslåtar eftersom att den faktiskt går i moll. Efter ensemblen så hade jag ljudteknik. Det var jätteroligt! Vi fick spela in egna låtar. Inte med loopar (förinspelade ljud) utan vi fick använda midi-keyboards och göra helt själva! Daniel hann och göra en hel låt, jag hann bara med trummor, bas och orgel. Men jaja jag har ju aldrig gjort det förut.

Nu ska jag kolla om min mat börjar bli klar. Jag är hungrig..Idag har jag tränat typ hela kroppen! Det känns att jag kommer ha träningsvärk imorgon men det ska faktiskt bli skönt för då känner man att man gjort nåt. Om någon undrar så vaknade jag i morse utan minsta lille träningsvärk. Jag blev faktiskt besviken...

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0