Snabbt

Hej!

Mitt internet funkar inte som det ska så jag bara slänger in nåt här så fort som möjligt så att det inte hinner försvinna igen. Dagen har varit bra. Hade Gympa, Eos, samhälle och engelska. Kollade film på engelskan och redovisade på samhället. Det blev lite långt ca. 20 min och det skulle ta 10 min... På eos har vi börjat att sätta upp pjäser jag är med i Shakespears " En midsommarnattsdröm" Jag spelar Lysander. Det ska bli jättekul! Men det blir ju efter jul så man har något att se fram emot.

Ett litet barn av Davids hus
ska göra vinternatten ljus.
Ett barn ska hjälpa oss att tro,
här mitt ibland oss ska det bo.

Ett barn som kommer ifrån Gud
ska lära oss sin kärleksbud.
Det är advent, och än en gång
ska jorden höra änglasång.

Ett barn ska hjälpa oss att tro,
här mitt ibland oss ska det bo.
Det är advent, var glad, tänd ljus
för Frälsaren av Davids hus!

Idag blev det en lite mer religiös sång än vad jag brukar ha men oftast
så har julsångerna med saker från bibeln osv. Eftersom att det egentligen
är Jesus fördelse vi firar när vi firar jul!

Kram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0