Hej!

En låt/ vers kommer senare. Nu skulle jag bara säga att jag har haft hål jättelängt och ska ännu ha det i 40 minuter. Jättekul! Har ingen som har hål som jag idag för Moa är hemma och är sjuk :/. Så jag får klara mig själv. Det kanske var lite bra för nu har jag mejlat franskan till min franskalärare och skrivit på min datorkunskapsuppsats. Jag hoppas att det blev lite bättre. Svårt att säga.

Jag började vid tio idag för jag hade ingen kör. Började med gympa, boxning. Ganska kul men lite läskigt när man håller i pads och folk kommer och slår...Men att slå är kul :) Vad våldsamt det lät.

Kvar har jag gemu, ensemble och ljudteknik. Sen kan jag åka hem! Igår köpte jag jättebilliga köttbullar haha extrapris men man fick bara köpa en per icakort så ellen ska nog köpa idag...om hon kommer ihåg. Men det gör hon nog :).

Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Jag hoppas att ensemblen går bra, vi ska sola och jag har ju inte gjort det förut så jag bara hoppar runt lite på pianot (i princip).

Goda nyheter! Jag kanske kommer hem en dag tidigare på jullovet eftersom att vi slutar en dag tidigare! Det är dock öppen scen på samma kväll så ja vet inte om jag vill missa det. Eller jag vill inte missa det! Men om mina vänner är i början så kan jag ju kolla på dom och sen åka. Om jag åker då så kommer jag att missa det mesta. Tyvärr :(

Nu ska jag nog försöka hitta på nåt..eller sitta kvar här i datorsalen en stund till. Jag vet inte riktigt. Jo! Jag ska ju såklart skicka datorkunskapsgrejen och franskan till min mejl! Nu har jag nåt att göra haha :D


fint! <3<3

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Fint kort på tre goa tjejer.Synd att vi inte har kvar din pappas gamla boxningshandskar, annars hade du kunnat träna med dom på jullovet...ha ha. kram farmor

2010-12-09 @ 14:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0