AVSLUTNING= JULLOV!!!!!

Hej!

Nu har jag jullov!
Dagen började med piano, det visade sig att schemat var omlagt så istället för att min lektion började tio så skulle den sluta tio. Inte kul. Som tur var så hade min pianolärare ingen efter mig så vi kunde spela lite ändå. Efter lektionen så satt några sköna människor utanför som jag satt och snackade med. Sen gick vi och åt lunch, det var julbord (eller, sill, prinskorv, potatis och köttbullar), gröt och så fanns det mjukt bröd också. Jag började med lite prinskorv och köttbullar. Till efterrätt tog jag lite gröt :D. Mums!

Det visade sig att franskan var inställd så vi åt länge. Sedan hade vi svenska. Vi fick pepparkakmor och julmust och våran svenskalärare läste en julsaga som hette "Stjärnöga" Den var faktiskt riktigt fin. Sedan hade vi hål igen så jag, elisa, moa och martina gick för att posta mitt brev. Sen gick vi lite i gallerian, moa och martina åt för dom hade inte ätit nåt. Sen gick vi till matten, där skulle man bara lämna in ett papper och sedan var det inte mer med det. Vi gick vidare till Dieselverkstaden där vi skulle ha våran avslutning. Ettorna tränade på körsångerna,( en kille från tvåan eller trean gick runt och bjöd på godis haha) sedan kom resten av skolan och vi sjöng, några solister sjöng, rektorn pratade och lärarna hade en kör som sjöng. Sen var det slut!

Jag och några till gick till Donken och åt. Sedan var det öppen scen. RIKTIGT bra!! Några hade jag inte sett uppträda innan så det var kul och alla var verkligen ENORMT bra! Jag filmade så det kanske kommer upp på bloggen någon gång ;).

Nu ska jag packa. Jag och Ellen köttade oss igenom snön därute så jag är riktigt kall om benen...

Puss och Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0