Annu mer!

När man tror att man inte kan få mer läxor så öppnar man mejlen på learnet. Vad finns där? Jo, en datorkunskapsfil närmare bestämt ett prov som ska vara inlämnat nästa fredag. Det är inte bra att lägga alla prov nu när man är som tröttast...

Bara att skriva upp ytterligare en sak på "ska göra"-listan :/

Har nu spelat skalor i ca. 20 min. Lyssnar på blues för att fixa ensemblen och ska ta fram alla gemu papper. Nu köttar jag!

Ville bara säga en sak till. Kommentera gärna! Man blir så glad av små kommentarer här och där. Om dom inte är elaka såklart.

Kram! <3

Jag ska nog ta en pepparkaka för att trösta mig...eller ett äpple. Men det får vänta. Först: Datorkunskap+franska. och Gemu såklart!

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Du verkar ha mycket att plugga, men det är bra att hålla igång hjärna.Lycka till med sången i kyrkan, det grämer mig att jag inte är där och lyssnar.Kram farmor.

2010-12-01 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0