Till den franska Bert Karlsson

Bonjour!

Moi et ma copine Ellen avoir une trés belle chanson s'appelle "Qu'est-ce que"!
Donne de tes nouvelles! Merci

Au revoir!

*Översättning: Jag och Ellen har gjort det igen och har skrivit en låt på franska som heter "Qu'est-ce que" :D

p.s. En sak jag glömde i mitt förra inlägg...på vägen hem gick jag och Ellen vilse lite haha vi skulle ta en annan väg hem...inte så bra haha...när vi kom hem så fick vi hjälpa till på Ellens barnkalas dom gjorde massa olika konstverk som dom sen ställde ut till vernissage för föräldrarna. Jag fick montera ihop sprattelgubbar ;) (Ellen är familjens dotter hon fyller egentligen år på julafton men dom brukar fira på den här tider på året) d.s.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, oj vad mycket Ni får vara med om.Jag bara jobbar och Johan spelar golf.

Gulligt att Ni var med och hjälpte till på kalaset.

Det är ju lite ge och ta när man bor med en familj precis som hemma.Passa på att ta det lite lugnt och kolla runt lite i omgivningarna om det är bra väder.

Cesar busar runt som en tok men han är ju så liten så vi fostrar honom så bra det går.

Måste sova nu, jobbar tidigt imorgon.

Kram och godnatt från Mamma

2010-08-20 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0