Stockholm nästa

Hej!

Imorgon bär det av. Jag flyttar till Stockholm...läskigt :D. Jag har inte förstått det än...Det förstår jag nog i october eller nåt :). Nu ska jag packa. Det går sisådär...det är svårt att veta allt man ska ha med sig och jag kommer nog glömma hälften hemma. Hoppas att det jag glömmer är sådant som lätt kan ersättas...Jag lånade en bok av min farmor...jag har inte hunnit att börja läsa så den får nog åka med till Stockholm den med. Om det är okej? Jag ringer och frågar senare :D Kattungen Ceasar börjar lära sig reglerna men just nu snurrar han in sig i lakan och leker med dom...jag försöker att få honom att sluta...Det går också sisådär...ska nog gå och stoppa honom nu...och packa vidare :)

Jag försöker att lägga in bilder på lägenheten/källaren när jag är där...om min bilduppläggarsak vill fungera...Hoppas!

Laddar upp en bild av mig högst uppe i Eifeltornet :D


Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Lycka till med dina studier i Nacka!

2010-08-17 @ 21:33:46
Postat av: Anders

Lycka till med flytten!

2010-08-17 @ 21:58:29
URL: http://milooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0