Dag två

Hej!

Idag var jag i skolan. Det var roligt vi var på våran första clinic. Det var en sjukt duktig f.d. rytmuselev som kom med sitt band och spelade (alla i hennes band har gått på rytmus). Hon var verkligen suverän! Hon hade en egen stil som var en blandning mellan olika musikstiler. Hon är även låtskrivare till andra artister och jag tror att hon har skrivit olw:s fredagsmys låt men jag är inte säker...hon pratade om den när brandalarmet plötsligt gick igång. Alla trodde att det var övning så hennes band och hon började spela och sjunga med brandalarmet som en bakrundssound skitcoolt! Sen så tyckte lärarna att vi skulle gå ut och alla ställde sig upp jättesegt och tog med grejer osv. När vi kom ut så fick vi veta att det ointe varit en övning men det hade inte brunnit. Troligtvis var det kocken som bränt något eller något liknande haha :).

Jag fick träffa resten av min klass. Alla är jättetrevliga och hänger typ med varandra :). När vi hade lära känna varandra övningar så fick jag veta att jag och en kille i min klass fyller år på samma dag :) Jag måste kolla med honom på måndag när han är född så jag kan se vem som är äldst :). Vi fick skåp och tags idag. Jag fick ett stort skåp vid repan :) (receptionen). En tag är en liten blipp-sak som man behöver för att komma in i skolans olika våningar. Har man ingen sån så får man vänta till någon öppnar dörren för en...

På vägen hem så bytte jag och Ellen buss många gånger för vi hoppade av vid Tyresö C för att jag skulle köpa sl-pluskort. Det gjorde jag...kostade 630kr...

På väg till bussen fick jag och Ellen springa för vi var ute lite sent...Jag träffade massvis med folk från min nya klass som har andra mentorer och alla var sååå trevliga :D Jag är trött och är glad att det är lördag men jag längtar till måndag:) förutom nollningen

Nu ska jag o ellen se på film

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0