Ceasar/ Figaro?

Hej!

Vi har blivit med katt! Idag kom katten hit som vi väntat på. Han är jättesöt! Vi tänkte döpa honom till Barney men han var ingen barney...Därför sa jag Ceasar ( Jag har ju tidigare sagt Figaro...sen jag var typ fem..men min kusin döpte sin katt till Figaro...:/ ). Han ser ut som en Ceasar...typ...men grejen är den att även om jag vet att han heter det (jag kom ju till och med på det) så kallar jag honom av misstag för Figaro helatiden...

Jag lovade min Farmor att lägga upp bilder på honom så jag hoppas verkligen att min bilduppläggarsak fungerar..Just nu ligger han bredvid mig i soffan och sover han är så söt! Hans två andra favoritställen är en stol i köket och under skohyllan :)

Idag var Fanny här och fikade...imorron åker hon till Åhus :/

Kram! <3


katten på sitt favoritställe

tyvärr ville inte min bilduppläggarsak fungera på mer än ett kort så det får bli andra någon annan dag...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0