Bröllop

Hej!

Igår var jag och sjöng på ett bröllop. Det var Emma och Tobias som gifte sig. Det var jättefin! Emma var den finaste bruden jag någonsin sett! (jag har inte sett så jättemånga på riktigt men jag räknar in dom jag sett på tv också). Hon hade en jättefin klänning och var jättefin i håret också. Brudtärnorna var klädda i blått. Dom hade likadant tyg på alla klänningar men olika modeller för att passa just deras kroppsformer. En jättesmart och fin idé som också fick jättefint resultat! Dom hade några brudnäbbar också som var klädda i vitt. Tjejerna hade vita klänningar och killarna hade vit skjorta, svarta byxor och lila fluga. Alla blombuketterna var med lila blommor. Det var jättefint och brudparet sa sina ja tvärsäkert :D. Jag sjöng två låtar (Kärleken är och Hallelujah med en bröllopstext). Det gick ganska bra, lite darrigt och nervöst såklart. Efter första låten så kunde jag nästan inte gå tillbaka till min stol för jag darrade som en galning haha...Men allting var jättefint!

Efter bröllopet så skyndade jag vidare ner till min mormor. Där jobbade vi lite (jag och mamma lagade mat). På kvällen åt vi helgrillat lamm innan vi åkte upp för att se brud. Vi var lite sena så vi fick be dom gå ett varv till haha ;)

Idag har jag kollat på Ica age tre och läst osv...det vanliga imorron ska jag kanske snacka med Ellen lite på dagen och sen ska jag kanske till Fanny (eller om hon kommer hit)

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0