Spexkort och ännu mer läxor...

Hej!

Nu sitter jag och pratar med Fanny på telefon och vi försöker komma på när hemkunskapsläxan ska vara inne...Ingen vet men vi kommer nog inte lämna in det imorgon..Vi har faktiskt ingen lektion imorgon och det var då vi skulle göra läxan klart med böcker...Idag har jag läst 9 sidor kemi (jag är duktig när jag vill) och räknat lite matte...men jag förstår inte !!! Varför ska det vara så svårt??????

Idag hade vi spexkort och min klass var lungt bäst! Okej jag har inte sett dom andra...men vi var bra! Vi hade tema vitt och allt blev bra tillslut :). Vi hade allt ifrån en Julgran till gud...ja..men fint var det iallafall (bild kommer när jag fått den).

På eftermiddagen kollade vi på "kulteva kids" föreställning...ja..det handlade om en skola som hade fjortisar, nazister och allmänt "normala" typer...det var kulteva :)...behöver inte säga mer än så :)

Min gymnasieansökan har det blivit fel på men syon har lovat att han ska fixa det...hoppas att han gör det annars får jag gå SP i stan och det vet jag inte om jag vill göra. Jag kanske får gå där ändå beroende på om jag kommer in eller inte men jag vill ju ha en chans att komma in på Rytmus när jag gått igenom stora  psykiska påfrestningar (intagningen) för att ha en chans!

Imorgon kommer Emrich Root (förlåt om jag stavar namnet fel. Men jag tror inte att han själv kommer läsa detta och ni andra kan väl ha lite överseende?) och ska föreläsa för oss på morgonen (därav den försvunna hemkunskapslektionen).

På torsdag är det nationellt i matte C-del och jag är nervös! Tänk om det går jättedåligt...:(

Snart åker jag till Frankrike (om askmolnet går bort) egentligen vill jag åka tåg så jag hoppas att askmolnet inte går bort :) hehe...

Det var nog allt återkommer någon annan dag :)

Kram <3

Sommarfin fiskarbild (Fannys sko) (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0