Sjuk :(

Hej!

Jag kom hem igår och hade lite ont i halsen, under natten så förvärrades det och jag fick också ont i mina öron...toppen. Det visade sig att jag har halsfluss/öroninflammation. Kul va? Nu är det osäkert om jag kan åka med till Stockholm. Det är inte för att jag smittar för man slutar att smitta efter 3 doser och det kommer jag ta idag men det är snarare att mamma är lite orolig att det har varit lite mycket nu på sista tiden...Nationella prov mm. Plus att jag får ju inte bli sjuk tills dess att vi åker till Frankrike och därför ska jag ta det lungt. Men jag vill ju med till Stockholm...Vi skulle kanske prova på någon dans eller liknande och jag såg verkligen fram emot allt det...:( men vi får se hur det blir med det...

Idag fick jag ett brev från Rytmus :) jag blev nervös och satt ett tag och funderade på om jag skulle öppna eller inte. Tillslut så öppnar, jag tar upp lappen och läser.... Det står mycket på pappret och jag försöker skumläsa men fattar inte så jag tar det igen långsamt. Det visar sig att det är en inbjudan till treornas konsert...Lagom kul...

Då började jag fundera lite om det ändå kommer att stå på internet på min Dexter-sida. Och jag vill också se ifall jag kommit in på Samhälle i stan. Problemet är att jag minns inte vart jag lagt pappret med lösenord och användarnamn! Jag vet inte vad jag ska göra, jag får nog bara fortsätta att leta...och det ska jag nog göra nu för jag vill veta!!! (rim på slutet ;) )

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0