Väldigt litet inlägg

Nu så ska jag bara göra en snabb sammanställning om mina senaste dagar haha ;). Torsdagen så spelade vi (jag är med i ett lag) en tävling som heter "lilla stockholmsligan" (golf). I ett lag så ska man vara 6 st men vi är 7 så någon får stå över och den här gången så blev det jag...Men jag var med som "mental coach" och gick med i stoppbollen (jag gick med ledarna som alltid går ut sist,efter "ungdomarna"). Jag gick med min pappa och två ledare ifrån den andra klubbens ledare ( vi spelade emot ingarö tror jag att det var). Vi gick bara 14 hål för att vi skulle vara klara när den första bollen kom in, jag tyckte inte att jag spelade så bra men ändå så lyckades jag gå ett slag under mitt nya handikapp, men jag valde att inte sänka mig eftersom att vi bara gick 14 hål. Vi förlorade som lag den matchen men vi har tre stycken matcher kvar så vi kan fortfarande gå till final :). Vi åt lunch med dom ifrån den andra klubben och sen så åkte jag ner till min mormor för att kasta in hö (sommarjobb). Alla dagar fram till nu så har jag kastat in hö eller målat trädgårdsmöbler (annat sommarjobb). I måndags så började min moppekurs (jag ska ta moppekort,förarbevis). Det var inte någon i min grupp som jag brukar umgås med...men det är bara tre lektioner så jag överlever haha ;)...Idag (onsdag) är det dags för den andra lektionen och vi ska få ett prov (testprov inte det riktiga, det gör vi på lördag). Därför så gör jag det här inlägget superkort för att jag ska hinna med att läsa i boken... bye bye bananpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0