filmkväll!

Hej!

I söndags så hade jag folk här hela dagen för att fira mig, först så kom släkten hit och jag fick träffa mina småkusiner. Det var jättekul och kusinerna är jättesöta, men för att hänga med dom så måste man ha en hel del energi=) så när alla hade åkt så var jag riktigt trött då skulle ännu mina kompisar komma. Först så tänkte jag nästan avboka för att jag helt enkelt inte skulle orka, men jag ville inte avboka, som tur var så fick jag tillbaka min energi och hade jättekul=).
Vi kollade på en helt sjukt kul film och sen kollade vi på en film som bara var sjuk man fattade ingenting....det kanske berodde på att vi inte såg början utan bara dom sista 40 minuterna eller nåt sånt haha ;).
Sen så snackade vi till klockan tre eller nåt sånt =). När vi vaknade så åt vi frukost och sen kollade vi på en film till innan vi spelade ett spel som heter "girls trivia", det var kul men jag spelade inte så länge.
Nu så är jag ganska trött igen eftersom jag inte sov så mycket inatt så nu ska jag nog kolla på tv och bara slappa =).
                                                                                         Bye bye äppelpaj haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0