Tillbaka i Gävle

Hej!

Nu är jag i Gävle igen, kom hit i förrgår. Det var en lång resa, stannade till i Stockholm och träffade lite fina människor. Sista biten hem körde hjulen på väskan ihop sig. Det kom in grus emellan (eller någonting). Lite arg och trött släpade jag väskan bredvid mig ändå (hade inte muskler nog att bära den) då kommer en underbar människa fram till mig och frågar hur det går. Jag säger att hjulet fastnat och han hjälper mig att bära väskan! Ett stort tack till honom, det är skönt att veta att det ännu finns underbara och hjälpsamma människor. Än finns det hopp i världen!

Okej, jag överdrev kanske lite där men jag blev i alla fall väldigt glad! Igår gjorde jag inte särskilt mycket. Försökte sticka strumpor, håller fortfarande på med det men jag vet inte riktigt hur det går för mig. Det kommer nog att bli en väldigt alternativ och abstrakt strumpa. Värt ett försök i alla fall! Sedan kom Natalie hem! Lyckan var stor! <3

Idag ska jag mest ta det lugnt, packa upp lite saker från flyttkartonger och sådär. Borde verkligen handla också men jag tror att jag tar det på vägen hem från skolan imorgon istället. Jag vill handla på Willys (billigast där) och det är med vägen från skolan. Nu är det bara väldigt långt att gå och det går inga bussar.

Vi skulle egentligen ha D&D-spelkväll ikväll men jag vet inte hur det blir med det. Vi får se helt enkelt! På tisdag (och fredag) är det skola. Där emellan är det mycket plugg, ska läsa igenom mååånga texter på onsdag och torsdag samt ge respons på dem på fredagen. 

Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0