Pubrundan

Hej!

Pubrundan igår var superkul och jag fick mitt första märke! (Bilder kommer upp mot kvällen). Jag gick alltså till Natalie först, vi var ett litet gäng där som sedan gick vidare till PubenPuben. Därifrån åkte vi buss till RödaBaracken (baracken) och hängde där ganska länge, stod och visade support när två killar i klassen körde Beerpong. Sedan var det meningen att man skulle gå till Nya Vall men när vi kom dit var det dött där så vi stöttade dem lite genom att ta lite att köpa en dricka och sedan gick vi tillbaka till Baracken. Vi hängde där till fem i tio och sedan gick vi till Kåren, vi fick märken men vid det laget kände jag att det kanske var dags för mig att röra mig hemåt. Jag kom hem straxt innan tolv, var alltså igång från halv fyra till tolv. Det är ganska bra ändå, det här var genrepet till sjöslaget!

Om någon timma ska jag iväg på SushiSöndag med några tjejer ur klassen (tänkte att det skulle vara roligt), två av dem har aldrig ätit sushi och för min del var det väldigt länge sedan jag åt det. Eller jag åt ju två bitar på tacksittningen men jag menar rullarna osv. Jag får se om de har någon bra blandbricka!

Nu ska jag chilla lite till och dricka vatten.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0