Barackens märkesmarknad

Hej!

Igår var det märkesmarknad på baracken! Först var vi på after-schoolen och spelade spel. Efter det brukar vi gå direkt till baracken men igår så var det Ove-invigning för teknologerna och folk som inte är invigda får inte gå på dem. Så ett gäng gick hem till Linnea istället och kollade på film. Vid nio så gick vi till baracken, då var invigningen klar och det var märkesförsäljning på gång. Jag köpte tio märken, nu har jag mycket märken men ingen ove. Efter baracken gick vi hem till Natalie en stund och bl.a. stekte pannkakor. Det blev rätt osigt i lägenheten för fläktarna är inte så bra. Plus att några brändes.

Idag har jag tagit det lugnt. Skulle plugga men det gick inte så bra. Ska skriva lite Nanowrimo om en stund. Det är egentligen spelkväll på PubenPuben men jag tror inte att jag orkar gå ned. Förutom en tripp till ica i jeans så har jag spenderat dagen i pyjamasbyxor.

Satt och kollade på lägenheter förut, hittade en som var fin, en trea. Natalie var också intresserad så vi skickade båda in varsin intresseanmälan. Om någon av oss får den så flyttar vi ihop! Det skulle vara superkul! Billigare hyra blir det också och det är bra. Plus att man skulle ha sällskap och ett vardagsrum. Supermys! Det var länge sedan jag hade en rumskompis och ibland saknar man det. Men den här gången så blir det i sådant fall varsitt rum och ett vardagsrum.

Ska försöka skriva Nanowrimo nu. Jag är lite arg på mina karaktärer just nu så det går lite trögt. Efter ett tag så börjar karaktärerna skriva sig själva och de får eget liv. Det leder till att de gör vad de vill och just nu tycker jag inte om dem särskilt mycket. Förhoppningsvis skärper de sig om jag fortsätter att skriva. Är uppe i lite drygt 31 000 ord nu, 20 000 kvar. Egentligen har jag skrivit mycket mer, men inte i november. 
 
Lägger in några fina bilder som avslutning. 
 
Blokus
After-school
Snyggingar på After-schoolen
Natalie goes Skändare på baracken
 
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0