Ni kommer inte att tro det!!!!!

Gissa vad jag fick av Markus idag?
AUTOGRAFER FRÅN THE UMBILICAL BROTHERS!!!!!

Han var på deras show igår (de är komiker, typ världens bästa) och jag sa på skoj att han kunde ta en autograf till mig, och det gjorde han!!! :) Han sa att de signerade allting som stod still i mer än femton sekunder men jag blev ändå otroligt glad! :D Han köpte även en dvd som vi ska kolla på på fredagens filmmys. Det kommer att bli awesome!

Jag tror att jag ska ta och rama in min autograf, den åker med hem. Tro det eller ej, men min dag blev ännu bättre! Jag visade upp mitt projektarbete för min handledare och hon tyckte att det var jättebra! Och hon blev taggad att läsa allt på riktigt. Hon gillade min novell och sättet jag skrev och på hon har varit en sådan som korrekturläser manus till filmer och annat. Så det måste vara bra!! :D

Det, plus att jag fick tag på en trummis till mitt livenightprojekt gjorde att min dag var ganska awesome. Trots trötthet och mycket plugg. Nu ska jag sova tror jag, eller snart i alla fall.

Puss och Kram!

Bjuder på en bild på mina favorittjejer! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

och mina favorittjejer<3

2012-10-21 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0