Utvecklingssamtalsdag!

Hej!

Imorgon är det utvecklingssamtalsdag. Jag har alltså inga lektioner alls! Har samtal 11 till kanske 11.30. Sedan ingenting! Så jag ska passa på att handla, städa och lite sådana saker som behövs ibland.

Ikväll åt jag en supergod lite mer avancerad måltid. Den bestod av ris, wokgrönsaker och vegetariska vårrullar (och sweet chilisås). På dagen åt jag farmors hemlagade köttbullar (det gjorde jag igårkväll också) Så imorgon ska jag bl.a. köpa bröd och smör så att jag kan avnjuta soppan jag också fick med mig med lite bröd!

Nu börjar jag bli trött och ska nog sova, har trots allt inte någon megasovmorgon utan bara en liten. Jag måste nog åka hemifrån nästan tio så jag lär väl få gå upp i alla fall halv nio och så är det bra om man går och lägger sig innan tolv. Jag har alltså tio minuter på mig att borsta tänderna osv.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0