Hej

Hejsan hoppsan fallerallera!

Hade ensembleuppspel idag (rimmar). Det gick bra, alla var superduktiga men jag var nervös som vanligt, lite mer än vanligt. Kanske för att jag faktiskt gjorde nåt i den här låten haha ^^.

Jag hade också, instrument/sång, gemu och datorkunskap. På datorkunskapen gjorde vi "fyra hörn" Då man får fyra alternativ och sedan ska man ställa sig i något hörn. På gemun gick vi igenom den senaste diagnosen (som jag hade alla rätt på förutom tre småfel). Ins/så så hade vi redovisningar.

Nu har jag varit hemma ett tag, pluggat matte och svenska. Imorgon är jag ledig och ska plugga franska och samhälle ev. lite mer svenska och lite naturkunskap (kanske eos). Nju börjar jag bli trött och ska nog krypa till kojs!

Kram!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0