ACT

Hej!

Idag hade jag act-kurs (stresshanteringskurs) del 2 på förmiddagen. På eftermiddagen var vi på det nordiska muséet och kollade på en soputställning.

Act kursen var lite långtråkig, den var i tre timmar så man blir lite trött efter en stund men vi fick fika på mitten så då fick man lite mer energi. Jag hade varit nr. 2 bäst på att öve hemma så jag fick ett kinderägg! Jag gav chokladen till david och simon men behöll leksaken som var en liten plastvarg med tygmage.

Jag åt lunch med moa, elise, louise och jabba. Vi snackade om skateboard och longboards. Jabba åker longboard och moa ska börja med skateboard. Maten var inte så god. Sedan gled jag och moa runt, var i ett pianorum och spelade och sjöng. När vi tröttnat på det så gled vi omkring sedan hittade vi Adam, Felix, Jocke och Jonathan som spelade pingis. Så vi var med där innan vi åkte vidare. Vi åkte buss till slussen och sedan djurgårdsfärjan till gröna lund. Därifrån gick vi till museumet.

Utställningen var okej, inte så rolig men okej. Vi fyllde i en tipsrunda och sedan fick vi gå. Jag och några till gick bort till båten, vi missade den precis så vi gick tillbaka och åkte spårvagn istället. Sedan hoppade jag moa och jonathan av på samma station, jonte gick hem och jag och moa tog tunnelbanan. På gullmars åt vi varsin glass och avnjöt den i den vackra miljön på bussperrongen med en duva till sällskap. Jag provade den nya magnum med hasselnötsglass. Den var ganska god. Inte det bästa jag ätit men ganska god.

Nu ska jag steka korv och koka macaroner. Ellen ska göra kyckling i kokosmjölk men jag gillar inte kokosmjölk så jag steker korv istället :).

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0