ljudteknik

Hej!
Nu har jag haft naturkunskap, mario (läraren) försökte förklara för oss att joden var platt förut, något som vi inte riktigt gick med på. Det var det som hände hela lektionen. Det var jättekul! :D
På hålet så köpte jag en skena på apoteket (Moa följde med) till handleden. Så nu har jag som en handske utan fingrar som går upp en bit på handleden som håller fast min handled så att jag inte gör sånt som jag inte ska göra dvs. vrida på den för mycket. Resten av hålet pluggade jag och åt mat. Nu är jag nog klar med det mesta plugget! :) Skönt!
Sen har jag haft gemu, enkla saker igen. Vi skulle skriva lite ackord och sånt. På ensemblem så fick vi välja nya låtar, jag kom i en bra ensemble. Det kändes som att alla kommer att vara på och vilja spela och sjunga. Fick också veta att vi senare ska ha ett bi-instrument block där alla byter instrument.  Just nu är det Beatels vi valde " Ticket to ride" Synd bara att 3/4 av ensemblegrupparna valde den...Jag röstade på U.S.S.R.  men ticket var mitt andrahandsval. Får väl se om vi byter nu när alla andra har den också, eller så försöker vi bara att äga ut dom andra haha ^^
Nu väntar jag på att ljudtekniken ska börja, tio i börjar den och sedan slutar jag vid fem. Blir nog köttbullar ikväll...
Kram!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0