Öppen scen

Hej!

Har varit på öppen scen. Alla var jätteduktiga! Nu ska jag plugga franska!

Idag hade jag ensemble saknade båda våra gitarrister men Viggo hoppade in :). Gick ganska bra ändå, jag hoppas bara att det går bra på uppspelet även om vi inte hinner repa något innan... Jag fick tillbaka min idrottsuppgift..fick VG och det är väl okej. Jag behlver inte ha mer i gympa, men det skulle ju vara roligt med ett mvg. Men jaja, min bror fick sportgenerna och jag fick musikgenerna. Än så länge så är jag nöjd ändå :).

Kram och Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

BRA att Du är nöjd !! och kom ihåg vad damen på båten uppmanade dig och Ellen att göra i livet.

Hon var MYCKET klok !!

Omge dig med människor som ger dig energi :-)och strunta i dom som är energitjuvar ( det finns tyvärr alldeles förmånga).

Ha det bäst !! Kramar mamma

2011-02-03 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0