Torsdag...

Hej!

Idag har jag träningsvärk, och nu är klockan mycket så jag är trött...Men imorgon är jag nästan ledig :) pappa kommer upp och ska på utvecklingssamtal...men annars är jag helt ledig så det blir sovmorgon!

Idag har jag haft naturkunskap, folk redovisade, långt hål då jag först repade med stina och sedan repade jag själv. Sen hade jag gemu, vi hade nåt test. Jag hade alla rätt förutom ett på det teoretiska, gehöret gick lite sämre. Sedan var det ensemble, jag spelade gitarr. Nästa gång ska jag sola haha sjukt kul så jag ska kolla upp skalan. Jag ska även ev. köra...vi ska också byta instrument ännu en gång så då ska jag sjunga...Lite läskigt. Men det går nog bra. Efter ensemblen så kollade jag lite på en clinic. Väldigt synd att jag inte kunde kolla klart men jag hade ljudteknik...

Våran lärare var i Japan av alla ställen...lite konstigt när jag tänker på det, Japan är ju inte riktigt " The place to be" just nu...Men vi hade vikarie, två killar som förut gått på skolan, för några år sedan. Vi lade på bas och synth som jag spelade in. Det var en rolig lektion! Det var mycket bra vikarier :).

Nu har jag och Ellen kollat film och snart ska jag sussa. Först ska jag dock läsa lite i min bok!

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0