Lördag på Gotland!

Hej!

Idag så var jag och kollade på fotboll när Johan spelade. Det gick inte så bra för dom. Dom förlorade med 1-0 men det var jämnt! Det var också lite svårt att spela eftersom att det var jättehalt i gräset av dagg...eller nåt sånt. Regnade det inatt kanske? Dom spelade inte så bra som dom brukar göra men alla blev lite trötta osv. Dom vann över det andra laget med 1-0 förra gången så nu är det ju jämnt ;). Jag träffade Martina också :D

Sen var det att fortsätta mot golfbanan med ett snabbt lunch-stopp hemma. Det var junioravslutning och vi spelade någon lite halvkonstig golfform som dom kallade "threesome" det finns "foursome" "greensome" och "scramble" men det här var någon blandning eller nåt. Jag spelade med en liten kille som heter Adam och min golftränare Fredrik. Vi gick i samma boll som Agnes och två andra småkillar. Det gick sådär...jag har inte spelat sedan i juli men för att vara det så var det okej. Jag tror att vi kom på tredje plats av sex (andraplatsen var i och försig delad på typ tre personer). Småkillarna kundeinte vara tysta och dom kunde in stå stilla förutom när man faktiskt skulle gå haha. Så vi fick peppa dom med springtävlingar och lite av varje för att dom skulle orka gå (vi gick bara sju hål men är man typ 6 är så är det ganska långt). Som tur var så fick alla en "skatt". En påse med godis, golfbollar och peggar. Jag gav bort min påse med godis till en liten kille ( jag äter ju integodis) Han blev jätteglad men han var nog lite rädd för mig för jag var så stor haha. JAG var en stor tjej....kul :D. När man hade gått klart så fick vi fika (saft, bulle, cookies och någon slags muffins blandat med kladdkaka! Jättegod! :D ). Vi hade prisutdelning också jag tog en tröja med klubbens logga på.

När jag kom hem så begav sig jag och mamma ut i skogen för att plocka svamp! Vi hittade inte så mycket men det var skönt att promenera lite. Sedan blev det pizza bakning! Efter det pizzaätning (ganska logiskt haha). Nu kollar vi på nån random film...och försöker göra en brasa. Jag träffade pappa idag också ute på golfen. Han hade gått 36 hål och skulle basta! haha...Imorgon ska jag rida med Emma, äta mat med mormor och morfar och fika med farmor och farfar. Jag tror att jag ska prova tröjan som farmor gör till mig också :D.

Nu ska jag försöka att koncentrera mig på filmen så att man kan förstå något...

Kram! <3

p.s. fick bilderna från Åhus och skolavslutningen mm. igår :). Jag har nytt mob. nr också men känner inte att jag ska skriva det här. Kontakta mig! Ännu så har jag även kvar det gamla nummret (går omkring med två telefoner som ett litet sär haha ;) )


Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Härligt att få träffa dig och krama om dig, nu längtar vi till höstlovet då vi kan träffas igen.kram.

2010-09-26 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0