fjijfijfij-undrar om det betyder nåt på nåt mysko språk?

Hej!

Nu var det ett tag sen...Skriver liiite nu för ska snart iväg och måste sätta på mig en tröja inna dess.... Jag var på öppen scen. Det var jättebra men sjukt mycket folk. I början så stod/satt jag i trappan i aulan men efter ett tag blev det så varmt så jag dog nästan så jag gick ut. Resten av konserten beskådade jag från dörröppningen...Skulle kanske varit där tidigare och tagit platser haha men man vet ju aldrig sånt...Jag var och käkade på mc'D med några killar.

Skolan idag bestod av hål, svenska, franska och matte. Ingen engelska och ingen samhälle...så jag kom till skolan halv nio och fick sedan sitta och inte göra nåt i ca. två och en halv timme...jag känner att jag VERKLIGEN missade en sovmorgon. Men till mitt försvar så kom meddelandet om att läraren inte var där ca. fem i halv nio så det fanns ju inte så myckat att göra...

Skriver mera sen men nu ska jag och Ellen ivääääg en sväng :D.

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0