The terminal

Hej!

Har hittat bandet jag pratade om förut's myspace. Deras bästa låt (enligt mig) är inte med men det är två bra låtar här med! Jag länkar längre ner.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet...det var bra jobb...men jag vet inte hur många gånger jag sprungit upp och ner för deras trappa haha men motion har ju aldrig skadat...om man inte tar i i övertag...men det behöver ni inte oroa er för att jag gör;)

Idag har jag annars inte gjort så mycket...träffade en jättetrevlig tjej på festen som hette Hildur tror jag. Också estet så jag tipsade henne om Rytmus...hoppas att det finns ett där hon bor för hon verkade inte vilja flytta och hennes mamma ville nog inte att hon skulle göra det...

Nu ska jag ta en kaka och kanske lite chips för att jag varit så duktig idag :)

Kram<3

p.s. till farmor! Jag förstår inte riktigt din kommentar...jag ska gå tillbaka och kolla vad jag har skrivit haha...boken är förresten ganska bra har läst halva nu ungefär. d.s.

http://www.myspace.com/wearetheterminal/music/playlists

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0