Home alone

Hej!

Idag är jag ensam hemma, Natalie är iväg och jobbar sin första dag. För min del blir det plugg. Imorgon ska jag träna, vet inte om det blir gym eller sim än, efter det blir det lunchmöte angående n0llning på kåren, kanske lite mer plugg, ordförandemöte vid fyra och på kvällen är Baracken öppen. Det blir dock en tidig hemgång för på torsdag har jag en heldag med utbildning om ansvarsfull alkoholservering.

På fredag åker jag till Jönköping med GRIS, en studentresa alltså. Vi är nio stycken som ska iväg. Det blir nog den enda studentresan den hör terminen (förutom AG, Absolut Gotland vilket för mig är näst intill obligatoriskt). Det ska bli väldigt roligt!

Nu; Plugg. Lika bra att sätta igång direkt.

Lägger in en bild på mig och syrran, bilden togs unter jullovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0