Tacksittning!

Hej!

Idag hade jag lektion och cyklade sedan hem för att duka inför tacksittningen. Det är superfint! (bilder kommer upp imorgon). Nu så håller jag på att klä på mig och sminka mig. Håret ska Natalie hjälpa mig med, jag ska vara asiatisk så jag har lånat en grej av henne att sätta upp håret med och sen ska jag ha i pinnar i håret, som jag också lånat av henne. Jag kommer också att ha på mig Natalies klänning så jag kommer i stort sett bara ha hennes grejer på mig! Men det var tur att hon hade lite grejer för jag hittade inget bra och nu slapp jag köpa!

Jag är väldigt taggad inför detta, galet taggad. Vi ska samlas om en kvart och värma på maten och lite så (fixa hår). Sedan öppnar vi dörrarna klockan 17! Det kommer att bli så kul!!!!!!!!! (Jag är galet taggad)

Vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0