HandlaJoggaStäda

Hej!

Som ni ser på rubriken så ska jag handla, jobba och städa idag. Vuxensaker som behövs göras ibland (det ekar i mitt kylskåp) och jag ska göra allting i den ordningen också! Sedan blir det kanske lite prat med min kära halvasiat vid namn Fanny.

Igår var det inspelning för teasern till herrmiddagen, vi var ute i tre timmar och filmade. När den är färdigklippt kommer den upp här på bloggen. Jag tror att den kommer att bli jättebra! Det var i alla fall väldigt kul att spela in den!! Jag hann inte med så mycket mer igår, ja vi hade ett möte för finsittningen på förmiddagen och satte upp affischer på skolan. Idag börjar biljettförsäljningen och nästa torsdag smäller det! Det ska bli så himla kul!! Generalerna är lite rädda, jag vet inte om de behöver vara det eller inte, vi får se hur kvällen fortlöper.

Imorgon är det after school på PubenPuben. Det är ju en trappa ned så det kommer jag att gå på och på fredag är det fest hos Linda med tema Tv-spel. Jag har en idé på kostym, lite Sailor-Moon aktigt. Sedan är det nog lugnt igen, fram till torsdagen då det är finsittning.

Idag har jag lekt lite med Logic också, det är ju så himla kul!! Har spelat in ännu en låt, trestämmig den här gången. Om jag har tid så blir det mer inspelning ikväll.

Jag har problem med min läxa, vi skulle skriva om vår text från förra gången men jag vet inte vad jag kan ändra för jag gillar den som den är. Det känns som att jag läst igenom den väldigt många gånger men jag har inte gjort något annat än flyttat några kommatecken.

Nu ska jag iväg och handla!

HörsHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0