Gårdag och Dag

Hej!

Gårdagen och dagen blev superkul! Alla var utklädda, vi var fem stycken ändå lyckades två stycken klä ut sig till samma karaktär. Lite kul. I sista minuten så misshandalade jag min orkidé lite för att kunna ha blommor i håret. Den ena blomman hade redan trillat av men en plockade jag av.Vi tog buss ut till Linda och kvällen var ultimat! Vi pratade, spelade spel och skrattade väldigt mycket. Tre stycken sov över, vi oss trängde ihop oss på bäddsoffan och Linda sov i sin säng. Men det var mysigt, lite varmt dock. Vid fyratiden så var alla trötta så det var då vi gick och lade oss. 

Fredrik skulle jobba idag så han var tvungen att gå upp klockan sju, vi andra sov till halv elva ungefär. Nu är jag hemma, köpte nötter på vägen hem. Jag kände att det behövdes en sådan här dag. Resten av dagen blir att ta det lugnt, imorgon så ska jag göra de sista läxorna som jag inte gjort (har gjort det mesta) och sedan är det chill igen. Det är galet det här! Men snart drar nog skolan igång på riktigt och då får man att göra!

Fem dagar kvar till herrsittningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0