90-tal!

Hej!

Igår var man tillbaka på 90-talet! Jag var utklädd till Ginger Spice (bilder kommer). Det var lite förfest hos Veronica och sedan gick vi till PubenPuben. När de stängde vid ett så gick vi hem till Veronica igen, när klockan var kvart i sex gick jag och lade mig (klockan sex verkar vara min nya sovtid). Mot slutet så började vi bli lite trötta och flummiga vilket ledde till en konstruktion av fyra sugrör som man kunde använda för att dricka vin direkt ur flaskan, det var inte så gott att dricka vin på det sättet så det blir nog inte mer med det! Jag och Natalie hade på dagen köpt "Förfestspelet" till PubenPuben så det spelade vi, riktigt kul!

Idag så började jag med en frukost på Café Campus för en tia. Tre mackor och två koppar te för en tia, inte dåligt! Nu har jag duschat och ska käka lite lunch innan jag ska iväg på repetition till herrmötet. Ikväll är det kanske något kul på gång, ännu oklart men jag hoppas det!

Puss på er alla! <3

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

När jag ser vad du är med om, inser jag att jag är född alldeles för tidigt. Trevlig helg och kram.

2013-10-11 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0