Lång skoldag

Hej!

Idag var jag i skolan från 07.55-19.15. Väldigt lång skoldag med andra ord. Men jag hade två fantastiska rep (ett med mitt och ett med Stinas Projekt). Nu har jag duschat och ätit (glömde min matlåda hemma så det blev en väldigt sen middag för min del (20.30). Det är för sent för kvällste tror jag, jag kanske tar en liten kopp senare men jag är rädd för att inte kunna sova, mitt vita te är nämligen slut.

Nu ska jag packa (åker till den lilla ön imorgon), kanske dricka te, och sedan sova!

Förresten, fick veta att jag får Mvg i nuko, svenska B, engelska C och Piano. Fast piano gäller bara om jag lär mig en låt helt till onsdag och gör klart en annan låt som jag arrat om. Det kommer nog att gå! Jag får försöka att klämma in det mellan alla livenight saker och träna ordentligt i helgen!

Godnatt!



Jag var väldigt glad på väg hem, solsken, blomdoft, hade ett väldigt roligt rep innan och skulle äntligen få mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0