Ön

Hej!

Var på den lilla ön i helgen. Där hittade jag en rejäl förkylning som jag tog med mig tillbaka. Vet inte om det blir skola för min del imorgon eller inte. Just nu har jag 37.1 i temp, vilket inte är feber men med tanke på att jag brukar ligga runt 36,5 så är det ganska högt för mig. Kanske är det smartast att vara hemma men då missar jag min pianolektion! Det vill jag verkligen inte göra!! Annars missar jag inte några alltför viktiga lektioner. Engelskan är jag klar för två veckor framåt, svenska C så lyssnar vi på tal. Det är i sådant fall religionen som jag missar, men det kan jag läsa igen i boken, eller i materialet som Agneta lagt upp på VKlass.

Hade för övrigt en av de bästa lektionerna någonsin på Svenska C, vi diskuterade droger m.m.

Nu ska jag sova och kurera mig!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0