V.Ä.N.N.E.R/ F.R.I.E.N.D.S

VÄRLDENS BÄSTA PROGRAM!!!

Var bara tvungen att säga det. Jag har kommit in i en vänner-fas nu då allt jag vill göra är att kolla på vänner. Problemet att jag bara har två säsonger här och resten är hemma...Lite jobbigt men jag får väl byta i helgen eller något sådant.

Idag fick jag tillbaka novellen på svenskan. Fick Vg...jag är inte riktigt nöjd med det men jag vet orsaken. Min lärare anmärkte mycket på mina satsradningar men när jag diskuterade med henne och visade hur jag betonade meningar så var det faktiskt några som hon ändrade sig om och sa att det var rätt. Det var värre med samhället. Jag visste att det hade gått dåligt men nu får jag inte göra om det eftersom att jag fick G+.

Sedan hände inte så mycket mer, fick sluta tidigare från franskan för malmén skulle till Göteborg.

Imorgon är jag ledig, nu ska jag leta lägenhet och försöka att få tag på mamma. Fast inte förräns om tio minuter för då har hon slutat jobba för ikväll.

Kram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0