Skolan

Hej!
Väntar på att Emma och Elise ska komma så att vi kan käka lunch. Fick reda på att jag inte kommer att ha Lisa som pianolärare längre för hon ska komponera musik till någon teater :/ så jag får vikarie. Det var ju kul för henne för det är säkert ett toppenjobb men jag kommer nog sakna henne.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, fick mejl om sommarjobbet igår. Jag ska på intervju!! Blev jättenervös men sen kom jag att tänka på min rytmusintagning och det kan ju inte vara värre än det?
Nu ska jag, sitta och uggla lite till framför datorn och vänta på Elise och Emma...
Kram!! <3
Saknar er! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

vem är knodden som gömmer sej bakom gardinen?

2011-01-26 @ 17:48:35
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0