Hejsan hoppsan fallerallera när julen kommer ska varenda unge vara glá!

Snart är det jul, nästa vecka faktiskt. Eller jul är det kanske redan, men julafton är nästa vecka. Ganska knäppt att allting har gått så fort. Men så är det. Idag så hade jag min sista sånglektion, det var lite sorgligt men både jag och min lärare kunde konstatera att jag gjort stora framsteg. Jag fick även lite hjälp på vägen i framtiden. Så jag ska fortsätta träna! Jag hade även matte, en vanlig lektion (den sista för terminen) och Scemu. På scemu:n (alltså musikalen) så ska jag spela piano och det visade sig att det är ganska många låtar! :) Så jag ska spela jättemycket! :D Superduperkul!
Uppspel v. 12 fredag och lördag. Det är ännu inte bestämt vilken dag vem spelar (det är olika på olika föreställningar) så än kan jag inte säga vilken dag. Men boka in vecka tolv i almenackan! :)
Nu ska jag kolla på OC, jag är obsessed jag vet. Men jag har ialla fall gjort all mina läxor och ska lämna in det sista (historian) imorgon. Sen är jag fri!
Imorgon så ska jag till Simon som bor väldigt långt bort -.- Vi ska fira David lite, men jag åker hem efter så jag kommer väl hem vid tolv någon gång. Därav, troligtvis inget bloggande, får se om jag lyckas trycka in något på förmiddagen. Men det är osäkert.
Nu ska jag gå! Baka baka pepparkaka! Bye bye äppelpaj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0