Fridaynight

Hej!
Sitter på sängen och äter en mumin-formad pepparkaka. Knäppte på tv:n för att se vem som vinner idol i år. Jag tror att det blir tjejen, Amanda som vinner. Den andra killen, Robin verkar inte ha någon glöd kvar i sig. Ingen energi, totalt strömavbrott i sista låten i alla fall. Men han sjunger ju bra..Man måste ju hänga med lite.
Jag Är enormt sugen på chips, lantchips med sourcream och dillsmak! Mmmm...!
Hade två lektioner idag, ensemble (var sjukt trött och spelade jättefel) och gemu (prov och failade nog totalt, eller jag har kanske rätt på nåt..) (man kan alltid göra omprov). Sen åkte jag hem innan svenskan för vi skulle bara jobba med våra uppsatser och det kan jag ju göra hemma också.
Nu ska jag fortsätta att kolla på OC, vilket jag har gjort fram tills nu. Det är supermysigt! <3
Kram! <3
p.s. Det snöregnade imorse vilket var superkul, men sen blev det slask. Inte lika kul..d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0