Hej!

Imorgon är det ACT 9-12 sedan treornas mösspåtagning. Efter det ska jag och Stina kanske repa lite, sen åka in till stan eller nåt och kolla på skor (jag ska ha vårskor). Efter det så ska jag åka med henne ut i skärgården! :) Har aldrig varit där (vad jag vet) så det ska bli superkul!

Idag hände inte så mycket det var en väldig lång dag! På förmiddagen tappade jag rösten men den kom tillbaka. Vi har startat upp ett sing/song-block på ensemblen. Ska bli superkul!

Nu ska jag duscha, packa, egentligen plugga musikteori och helst diska men jag vet inte om jag hinner med allt...man vill ju gärna sova lite också ^^.

NU: Musikteori-intervaller....

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0