Genrep

Hej!

Idag så var det ännu en ganska slapp dag. Jag började nio och då gick vi igenom scenerna och hrm..kollade lite på youtube på roliga saker haha. Sen så hade vi dramacoaching vid elva där fick vi massvis med bra tips och råd. Efter det så var det lunch. Det var kyckling, inte det bästa jag ätit i skolan men helt okej. Efter lunch så tränade vi igenom scenerna helt till vi kännde att det satt. Imorgon kommer vi ändå gå ganska mycket på improvisation men vi har en ram som vi följer och vet ungefär vad man ska säga och när man ska säga det.

Vi blev klara tidigt så vi slutade ca. halv ett. Jag, Emma och Seth gick runt i skolan och var sociala ett tag och sen förljde jag med Emma till Stan. Hon skulle köpa födelsedagspresent till sin mamma och jag hade inget bättre för mig. Vi hittade det ganska snabbt och sedan åkte vi hem. Jag kom hem, jag vet inte exakt när man kanske vid tretiden. Det var soft! haha!

Imorgon blir det uppspel. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än men jag ska tydligen ha rött läppstift...Lyckligtvis så tog jag med ett sist jag var hemma haha! Ibland så har man tur, eller ett sjätte sinne ;). Efter uppspelet så slutar jag (ca. elva) men vi ska nog hänga kvar i skolan för att se när dom andra har sina uppspel för imorgonkväll så är det Saw-marathon hos Maja!! Jag kommer dö av skräck haha! Eller egentligen så har jag hört att som bara är lite äckliga och egentligen inte så läskiga men ändå.

Puss o Kram skumbanan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0