Skola

Hej!

Imorgon är det skola som vanligt. Upptäckte precis att det är typ fyra veckor och två dagar till jag har jullov. Sjukt hur fort det har gått!

Det blev lite läxor gjorda idag ändå. Jag är nästan klar med styrkeprofil-grejen från gympan. Jag måste ännu kolla igenom och se att jag fått med allt bara. Den var sjukt jobbig! tog typ hela dagen. Okej då, jag jobbade inte aktivt hela tiden men jag satt säkert med den i två och en halv till tre timmar! Sjukt ju!

Nu ska jag sova tror jag. Jag och ellen såg på världens sorgligaste film förut. Typ den endza filmen någonsin som jag gråtit till. Förutom Titanic men den är ju ett undantag för alla gråter till titanic. Men ska jag vara ärlig så tror jag att alla gråter till den här filmen också.

På tisdag har jag utvecklingssamtal. Läskigt! Jag undrar när vi börjar skolan sen efter lovet. Det måste jag komma ihåg att fråga om! Jäklar! kom på att jag inte fyllt i utvecklingssamtals papprena. Undrar vart dom är, nej nu blir det till att leta!

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0