Torsdag

Hej!

Idag hände det inte så mycket. Det var en lagom seg dag men på morgonen fick jag kakor av Lottie vilket gjorde mig extremt glad :). Hon sa på båten att hon igår skulle vara hemma och baka cookies och då sa jag att hon skulle ta med en till mig på torsdag (idag). Så när hon kom in i Cafeterian och sade att hon hade en sak  till mig så väntade jag mig en kaka men istället hade hon en lite burk med flera kakor <3 Jag älskar dom kakorna dom var godare än köpta cookies. Jag måste försöka att få receptet....

Det var iallafall en glad överraskning på dagen :). Sedan var det bara vanliga lektioner...På slutet av dagen hade vi set och då var Lottie med en liten stund (hon går i åttans musikklass). Kul kul vi gjorde 4 hörn...Men det var ganska kul. Roligare än vad det låter...

Sedan kom jag hem år lite frukt och läste hela kapitlet om andra världskriget. Sedan vet jag inte vad jag gjorde pratade lite med johan och sånt. Sen tog jag upp mina böcker (3 st) och läste i "så dumt!" Mia Törnbloms självbiografi. Jättebra bok! Som jag började läas i eftersom att det var en pocket som inte vägde så mycket= bra att ta med när man flyger. Iallafall så läste jag och sedan åt jag mat.

Nu ska jag lägga in ved i kaminen för det håller på att brinna ut.

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0