Älvsjö

Hej!

Kom precis på att jag har glömt att säga att jag har hittat (okej min mamma) har hittat en lägenhet 2:a i Älvsjö som jag kanske ska flytta till. Beroende på hur det blir med min kanske kommande rumskompis Ellen...Annars så får jag fortsätta leta efter en etta :/. Så snart flyttar jag...oavsett vart det blir så kommer jag flytta snart....skolan börjar den 19 augusti...Förstår fortfarande inte att jag inte ska gå in till morgonsamlingen på Högby och sitta med klassen och underbara läraren Jennie och prata om sommarlovet....Jag vill inte riktigt tänka på det för man blir lätt deppig då...Men samtidigt så ska det bli jättekul att börja på Rytmus. Även om det är bland dom läskigaste sakerna jag gjort i hela mitt liv. För jag känner ingen alls!

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Även om du tycker att det är läskigt, så är vi övertygade om att du fixar det.Men vi måste träffas innan du ger dig av till den stora staden.Kramar!

2010-07-31 @ 23:46:47
Postat av: Anonym

haha jag börjar 24 :D

2010-08-09 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0