Absolut Gotland

Hej!

Helgen har varit helt fantastisk. Jag har träffat både nya och gamla studentvänner från olika ställen i Sverige, lekt massa roliga lekar, lufsat omkring i Visby i Oven och träffat min syster, pappa, mamma och Farmor&Farfar.

En helt fantastisk helg! Igår pluggade jag, det gör jag fortfarande, men det blev bara en mindre paus nu för att blogga lite.

Ikväll blir det kanske pluggmaraton, jag är nästan klar så jag är inte säker på att jag kommer att gå på det. Det är "tunntömmningsveckan" den här veckan, därför satsar alla på att bli klara med plugget så snart som möjligt så att man kan gå på de andra föreningarnas studentpubar senare i veckan.

Nu: Plugg.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0