Syndafloden

Hej! Nu är jag hemma från en fantastisk helg i Jönköping! Kom hem igår. Det har varit otroligt roligt med en massa lekar och mycket nytt folk. Det är fantastiskt hur många roliga studenter som finns. Jag har bytt till mig en del nya märken till Oven och nu är det bara att börja sy tills fingrarna blöder. Det får dock vänta lite. Idag ska jag plugga lite, gå till apoteket och handla saker för att sköta om mitt nageltrång (blev värre i helgen, som tur var fanns det x antal sjuksköterskestudenter i närheten som mer än gärna tog hand om det) och ikväll ska jag på arbetsintervju. Har inte särskilt stora förhoppningar om jobbet (har hört en del dåliga saker, det är ett telefonförsäljarjobb) men man kan alltid gå dit och kolla läget!
 
Bjuder på lite bilder från helgen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0