PubenPuben

Hej!

Igår var det det premiär för PubenPuben (min förenings studentpub). Det var första gången i år som vi hade öppet och med den nya styrelsen som ledde det hela. Det blev en lyckad kväll, 80 st kom dit, vi sålde slut på två ölsorter och även mycket av de resterande sorterna. Delar av den gamla styrelsen var där och de tyckte att vi skötte oss mycket bra.

Jag kom hem vid två men kunde inte somna direkt. Gick ändå upp tjugo över nio idag. då kunde jag inte somna om igen. Jag hoppas att jag orkar med kåren ikväll. Det är tema College så jag måste under dagen rota fram lite kläder, kanske blir det cheerleader. Vi får se! Först ska det dammsugas och duschas!

Kram!

Hittade en bild på tre snyggingar, den går direkt till bloggen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0