Jobb

 
Hej!

Jag har fått jobb. Det gick så fort att jag nästan inte hänger med (eller jag har inte hängt med), Var på intervju i måndags, gick vidare till utbildning idag och på söndag har jag mitt första pass. Då ska jag även genomföra ett prov innan jag börjar jobba. Veckan efter har jag tre pass (jobbar mellan 17 och 21 så det passar bra med skolan). Det är jobb som telefonförsäljare vilket inte är det bästa men jag har i alla fall en fast lön som ligger på mellan 75 och 90 kr/h. Inte superbra lön men ju mer jag säljer desto mer tjänar jag. Hoppas bara att jag inte får sparken, det är tydligen lätt att få sparken, de kan ju givetvis inte ha en kvar om man inte säljer något. Så jag får se hur det går. I vilket fall så är det en bra erfarenhet och fint på CV:n. (har gått utbildning i försäljningsteknik).

Utöver det är det massvis med annat som händer. Igår våldgästade jag och Natalie Lao, Fredrik och Andrew. Vi spelade spel och pratade flera timmar. Det var så länge sedan vi såg dem nu och Lao flyttar dessutom till sommaren så vi ska passa på att våldgästa dem så mycket vi bara kan fram tills dess!
 
Imorgon öppnar vi upp PubenPuben, hoppas att det kommer mycket folk (var och ställde in alkoholen i kylarna idag. De var nästan helt tomma så det tog ett tag). På fredag är det Collegefest på kåren och på söndag är det som sagt jobb. Söndag är också min deadline för en artikel till skoltidningen. Jag vet inte om jag kommer att länka den här för den är ganska dålig. Jag har ingen motivation att skriva den och har inget större intresse av ämnet.
 
 

I stora drag, allt rullar på!
 
Hittade en bild på mig och mitt "sjukvårdsteam" på Syndafloden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0