FIA-galan

Hej!

FIA-galan i fredags var otroligt rolig! Det började med att vi "förfestade" hos Madelene med skoltidningens redaktion, eller de delar av den som skulle på galan. Vi festade inte utan satt och pratade, lärde känna varandra lite bättre osv. På själva galan bjöds det inte på en mumsig fördrink så jag missade ingenting där. Maten var jättegod, jag är speciellt glad över efterrätten. De laktosfria efterrätterna brukar alltid vara någon konstig fruktsallad eller sorbet men den här gången fick jag laktosfri panacotta! Hur gott som helst! I vanlig ordning så sjöngs det mycket, några höll tal och årets ideellt aktiva fick diplom för deras jobb under året.

Vid tio gick det bussar till Bankhuset, en klubb/bar. Inträdet ingick i galapriset (100kr för trerätters, buss till Bankhuset och inträde där) så de flesta åkte med dit. Det var mycket folk där så det blev mingel och lite dans. Det var en väldigt kul kväll!

Igår så tog vi det lugnt och kollade på film/pluggade. Idag ska Sofia och Linda komma över på fikastund (kaffestund, vi försöker att vara nyttiga). Imorgon ska jag på det första styrelsemötet med den nya styrelsen, det blir nog planering av n0llning då. Kommer att bli kul!

Bilder från galan kommer kanske upp senare, jag tog nästan inga bilder men de kommer upp på skoltidningens hemsida inom de närmaste dagarna så då kan jag länka.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0