Episk kväll

Hej!

Dagen igår var episk!

Allt börjar med att jag klarar av alkoholprovet. Sedan går jag och Natalie till Vila där jag på rean hittar två koftor som tillsammans kostade 475 kronor. Efter det var jag ute och sprang och på kvällen var det kåren! Där blev det mycket dans, en kompis var DJ på det lilla dansgolvet och jag hade fått önska massa låtar i förväg så det var jätteroligt! Kom hem vid fyra efter att ha väntat på en taxi i ca. en halvtimme.

Idag blir det chill, ska plugga lite och kanske träffa kompisar senare. Måste även ta mig till ica och hämta ut min alldeles nya Ipad!!

En sak som är tråkig är att jag måste deklarera i år..Tjänade tusen kronor över gränsen för när man måste deklarera så jag får väl försöka läsa på om det också idag. Just nu fattar jag ingenting. Ser en massa siffror överallt, hoppas att det finns information på internet..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0