Sommar

Hej!

Även om sommaren verkar ha tagit ett steg tillbaka och vädret bjuder på mera moln än sol så är det varmt ute. Det är sommar. Nu sitter jag hemma i lägenheten, det är lite tomt nu när Natalie har åkt. Igår så var jag hos Linda hela kvällen och vi kollade på film och målade naglarna. Alla andra i vårt gäng (eller majoriteten) är ute på äventyr eller så har de åkt hem. Jag kommer sakna alla jättemycket och hoppas att jag får en lucka i schemat i sommar så att jag kan åka till Gävle och träffa alla eller alternativt åka på en studentresa i stockholm där flera av dem kommer att närvara.

I förrgår var jag ute med vänner. Sista utekvällen i Gävle innan sommaren. Vi var först på musikquiz och sedan gick vi och dansade.

Ikväll ska jag hem till en kompis som har utflyttningsfest. Festen kommer att pågå i två lägenheter samtidigt (hos han som ska flytta och hos grannen) så man kan springa mellan lägenheterna som man vill. Det är lika bra det för det kommer att komma väldigt mycket folk. I princip alla aktiva som är kvar i Gävle.

Resten av dagarna får vi se vad jag hittar på. Har ett hemligt uppdrag på tisdag men annars är det fritt. Förhoppningsvis kan jag hänga så mycket som möjligt med mina kompisar. Kommer att sakna dem så otroligt mycket i sommar. Saknar redan Natalie, lägenheten är så tom och stor utan henne här.

På torsdag återvänder jag till min lilla Ö och sen får vi se när jobbet sätter igång.

Puss&Kram!
Saknar den här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0